Scrutaţi-vă menirile fiinţii: nu-s oamenii făcuţi să fie fiare, ci pelerini ai binelui şi-ai minţii.
Dante Alighieri - Infernul

Traducere de George Pruteanu

She's only happy in the Sun - Ben Harper

8/02/2017

RUGACIUNEA Simonei Ciobanu


DOAMNE, TU care eşti VIAȚA care Naşte şi Învie,
Mai naşte-mă odată în chip de dezlegări:
Dezleagă-mă de cruzimea cu care mă biciui şi mă întunec,
Dezleagă-mă de iraționalul întuneric căruia mă fac părtaş,
Dezleagă-mă de doririle cele împotriva Ta,
Dezleagă-mă de voirile care mă robesc,
Dezleagă-mă de mintea ce nu te alege pe Tine,
Dezleagă-mă de credința ce mi-o pun în orice altceva, dar nu în Tine,
Dezleagă-mă de mulțimea căilor pe care le creditez urmând, dar nu sunt Sfântă Calea Ta cu mine,
Dezleagă-mă de rănile pe care încă le hrănesc în mine cu timpul şi viața pe care Tu îmi dăruieşti,
Dezleagă-mă de glasul pe care l-am ascultat şi care nu era al Tău,
Dezleagă-mă de durerea bolnavă ce mi-a devenit a doua fire,
Dezleagă-mă de mlaştina, mocirla plăcerii în care cerul a respira nu pot,
Dezleagă-mă de iluzie, ratată şi jalnică imitație a vieții, din care clipă de clipă mă adap şi căreia din rob mai rob mă fac,
Dezleagă-mă de cei care mi-au uzurpat sufletul şi care acum mă stăpânesc,
Dezleagă-mă de păruta iubire ce mă ucide şi mă desparte pe vecie de iubire,
Dezleagă-mă de pretinsul de a fi ceea ce nu sunt şi
Dăruieşte-mi Dragostea de a deveni ceea ce doar prin Tine sunt.
DOAMNE, TU care EŞTI VIAȚA VIE, moare-mă morții şi fă-mă, nu oricum ci, VEŞNIC, VEŞNIC, VEŞNIC,
Mereu cu Tine, VIU şi nu doar VIU ci, un adânc de VIU, VIU, VIU.


Scrisă şi recitată pentru noi toți, de  Psih. Dr. Simona Ciobanu (Praxis), la Radio-Trinitas-Viața de familie-Despre Relatii


Niciun comentariu: